Eilinen Vuodatuksen päivitys toi odotetun ominaisuuden eli kommentointiin automaattisesti omat tiedot, firefox on selaimeni.

1. tuleeko se teillekin, joilla ei ole blogia Vuodatuksessa?

2. kirjoittaako se teille viimeisimmän postauksen osoitteen vai blogin osoitteen - minulla nimittäin tulee viimeisimmän postauksen ja sehän ei ole hyvä se.  Olisi hyvä tietää, johtuuko se omasta blogipohjastani vai onko onkelma yleisempi?   P.S. onkelma poistui kuin tarpeeksi monta kertaa vaan poistin vanhan ja lisäsin uuden.

3.  minulla on ongelma - joudun julkaisemaan kirjoituksen kahteen kertaan, jotta muualta linkitetyt kuvat tulisivat näkyviin.  Tuomas sanoo, etteivät muut ole ainakaan valittaneet samaa eikä asia ole ratkennut.  Olisi siis mukava tietää onko ongelma vain minun vai yleisempi?

 

Valkoisissa sisustuksissa olen ihastellut pikku naulakoita, joihin on ripustettu vuodenajan mukaan kaikkea kivaa.  Olen joskus ostanut kirpparilta vanhan naulakon ja se löysi paikkansa keittiöstä, kuten tuosta kyltistäkin ehkä arvaa8]

Pssst, kevään puutarhaohjelmat, vinkkejä muista otetaan mielellään vastaan:)