on valokuvatorstain haasteena tällä kertaa.  Arki on minulle tärkeä juttu, sillä sitä on suurin osa elämästä - ihan tavallista arkea.  Minulle arki ei ole rumaa ja raadollista, minulle arki on kaunista ja mukavaa, viihtyisää ja kodikasta - arki on elämää.  Sesilellä on ihana blogin nimi - Onni arjessa.  Se on myös minun arkeani, mutta totta on, että valokuvissa sitä tavallista arkea  ei silti juuri näy, vaan kuva otetaan siitä paremmasta kuvakulmasta tai pöytä siivotaan ennen kuvan ottamista... Kuvaahan minulla ei vielä ole, mutta otan osaa!

Picture%20008.jpgPicture%20007.jpg
Picture%20011.jpgPicture%20013.jpg
Kukat ovat kauniita mutta roskaavat, pöydälle kertyy kaikkea muutakin kuin kaunista, telkkarinkatselunurkkaus silloin, kun ei yleensä oteta valokuvia ja pari roskapussia uunin kupeella  - ollut jo kaksi  päivää odottamassa nuotionsytyttäjää... Tässähän näitä - kuvia siitä mikä yleensä rajataan kuvista pois8]  Tuolla aiemmin on rajattu kuva noista kynttilöistä, jotka nököttävät tuossa pikkupöydän nurkalla, ei uskoisi...