Sattumukset kiertävät blogimaailmaa ja uusia haasteita on tullut Elämä on elämää Tarjuskalta ja  Kadonnutta sanaa hakemassa Kutuharjulta ja joltain muultakin, mutta en enää muista keneltä...  Täällä vastasin edellisen kerran:)

Ohjeet on tuolla edellisessä postauksessa...

1. Olen aikas onnellinen tyyppi, odotan yleensä ottaen aina hyvää kunnes toisin todistetaan.

2. Olen kova bloggailemaan, surprise;)  Oikeastaan liian kova, koneella istumista pitäisi vähentää selän takia.

3. Olen himosaunoja, saunon kesällä kerran päivässä ja talvellakin melkein.

4. Edelliseenköhän se liittyy, mutta olen kauhea vilukissa - aina on villasukat jalassa ja kesällä mitä lämpimämpi sen parempi, kovin hevillä en hellettä valittele.

5. Liittyyköhän tämäkin edellisiin, mutta tykkään poltella tulia.  Halusin tupaan sekä leivinuunin, takan, puuhellan että puilla lämpiävän saunan.  Takka jäi sitten tekemättä, mutta muissa pesissä palavat tulet usein.  Sen lisäksi polttelen jatkuvasti kynttilöitä ja pihalla palaa usein nuotio.

6. Kysyin Isännyydeltä:olen kuulemma helppo suuttumaan, mutta pitkävihainen?!? Minäkö muka?8)  Että repikäähän siitä...

Onkohan vielä joku, joka ei ole kertaakaan vastannut tähän haasteeseen?  Käyn kurkkaamassa muutamassa blogissa... En löytänyt pikavisiitillä vastausta Uunalta, Halo Efektiltä,  AkileijaltaLiivialta, Villiviiniltä enkä Lauralta.  Vastaaminen ei ole ollenkaan pakollista, mutta jos siltä tuntuu niin tervetuloa mukaan!

Rantasaunalle on jo ikävä - siellä saunotaan puolisen vuotta alkaen siitä, kun jäät lähtevät järvestä ja pitkälle syksyyn.  Talvella ei tule lämmitettyä paitsi joskus käydään joulusaunassa...Photobucket