Neuloin paidat kaksosille tammikuussa. Tein ne Isoveli langasta Käsityölehden ohjeella ja niistä tuli pikkuisen eri kokoiset jostain syystä. Isoveljeä oli mukava neuloa. Piti kyllä ostaa puikotkin, kun en ole ennen neulonut niin paksusta langasta. Ohje löytyi Suuri Käsityölehdestä 8/99 ja valitettavasti ohjeessa oli virheitä - niin pieniä ettei tarvinnut purkaa, mutta ylimääräisiä laskelmia joutui tekemään. Ja olisi joutunut purkamaankin, jollei olisi huomannut etteivät mallikuvion värit vastaa kuvan puseroa.torstai, 8. helmikuu 2007
Kaarrokeneuleet
Neuloin paidat kaksosille tammikuussa. Tein ne Isoveli langasta Käsityölehden ohjeella ja niistä tuli pikkuisen eri kokoiset jostain syystä. Isoveljeä oli mukava neuloa. Piti kyllä ostaa puikotkin, kun en ole ennen neulonut niin paksusta langasta. Ohje löytyi Suuri Käsityölehdestä 8/99 ja valitettavasti ohjeessa oli virheitä - niin pieniä ettei tarvinnut purkaa, mutta ylimääräisiä laskelmia joutui tekemään. Ja olisi joutunut purkamaankin, jollei olisi huomannut etteivät mallikuvion värit vastaa kuvan puseroa.





























Kommentit