Muoks. 30. päivä - siis herramunkerran minä vaan laitan tänne sähköpostista lainattua ilman selvityksiä, lisään lainausmerkit - vitsi on siis vitsi eikä suinkaan oma tarinani, eihän eihän eihän kukaan vaan niin luullutkaan?8]

"Ukkojen saunailta ja miehet istuu altaalla isolla kaveriporukalla.Viina virtaa ja kaikki pienessä laitamyötäsessä. Meteli kova, musiikki soi ja kaikki yrittää kännissään puhua kaikille ja yhtä aikaa. Tunnelma hyvä. Pöydällä oleva kännykkä soi ja mies vastaa siihen: "Haloo" "No hei kulta minä täällä. Kauhee mökä siellä. Onks teillä hauskaa ?" Mies vastaa: " Joo hauskaa on. Lähdetään tästä kohta baariin."

"Okei. Ole kiltti siellä." sanoo nainen ja jatkaa: "Kuule kultapuppeli; kun mä tässä just sattumalta oli kävelyllä ja huomasin tossa kultakaupan ikkunassa taas ton sormuksen josta mä olen sulle aina puhunut niin etkö sä nyt vois sen verran antaa törsätä kun sen hintakin on nyt tosi halpa. Vaan vähän yli 2 tonnii mut siin onne smaragditkin." "Ai. Paljonko yli?" kysyy mies. "No vaan vähän. 3:n tonniin ne lupas. Saanhan mä sen ostaa joooko. Pliiiiiis kultapuppeli." Mies empii hetken ja sanoo sitten: "No okei. Osta nyt sitten."

Nainen jatkaa: " Ai niin. Se mun vanha auto on tosi surkee ja ruman värinen. Mä oon pitkään katellu jotain nätimpää ja nyt sitten tänään mä huomasin et tossa autoliikkeessä oli se IHANAN värinen vielä myynnissä.Saanhan mä käydä ostamassa sen. JOOOOKOOO ? Kulta rakas? Se on sen 34 tonnii mut ne lupas antaa sen kokonaan sun kultareunasella kortillas ja ilman käsirahaa. Kulta voinhan mä tämän kerran vähän törsätä kun se on ihan pakko se auto vaihtaa. -Jooko?" Mies miettii hetken ja painaa sormea toiseen korvaan koska meteli on kova. Kaverit taustalla huutaa että lopeta jo se jaarittelu ja tule kaljalle. " Okei okei. Osta nyt sitten. " Mies sanoo vihdoin.

Nainen tajuaa tässä vaiheessa että ukko on tänään aika lepsulla mielellä ja erittäin suopea. Nainen jatkaa: " Sit kulta mun on ihan pakko viel kysyy sulta yhtä toista juttua. Ethän sä suutu." Mies: " No en tietenkään. Kysy vaan." "No kun mä oon pitkään katsellu tota naapurin Sakua sillä silmällä ja mun tekis ihan hirveesti mieli antaa sille. Jos mä vähän tänään meen sen luo istumaan iltaa sen kanssa hyvän viinipullon kanssa niin ethän sä suutu? Ethän kulta kun kuitenkin sua mä vaan rakastan." "No tietenkään en suutu." sanoo mies. "Mee vaan. Mut ei sitte ilman kumia."

"No ei tienkään. Ai nii viel yks pieni juttu kultapuppeli; saahan mun äiti uuden miesystävänsä kanssa muuttaa meille kun on ihan turha niitten maksaa vuokraa meillä on näin iso talo. Voihan ne muuttaa jooko ?! "No voi voi. " vastaa mies. " Oliko sulla muuta ?" "Ei muuta kulta. Kiitti hirveesti. Nähdään aamulla. Pusi pusi ." "Pusi Pusi" Mies pistää puhelimen kiinni ja katselee sitä mielenkiinnolla. Huutaa sitten mölyävälle kaveriporukalleeen: "Aika näppärän pieni tää uus Sony Eriksson. -Kenen tää on ?""

IMG_5892.JPG