on vietetty rauhaisissa merkeissä.  Pojat ovat pelailleet koko päivän ja minä olen pessyt pyykkiä (sunnuntaina on meillä halvempi sähkö) ja virkannut ja virkannut ja virkannut - Tyttären torkkupeitto on jo pitkällä. 

Blogipohja on ilmeisesti rikki ja pohjan tekijä näemmä lopettanut koko homman, joten on sitten alettava etsiä uutta, entistä ehompaa tilalle.  Saas nähdä, jääkö reissun jälkeiseen aikaan, tässä on nyt vähän kaikkea ennen sitä...toivottavasti ei hukkaannu koko hoito.

Laitan tähän kuvaa pari nukkekodista.  Naapurin pikkupojat ovat innostuneet askartelemaan minulle uusia huonekaluja sinne - ehhh, pitäisiköhän tehdä roomboxi, kun ovatten vähän ehkä eriparia muiden kalusteitten kanssa?  Olen kuitenkin tosi iloinen noista tuliaisista - lasten into tehdä ja antamisen ilo ovat niin ihania, kun silmät loistaen ojentavat tuomisiaan:)

Lastenhuoneessa asuu pikkuisia - tummat tytöt ovat tulleet vieraisille. (Oikeasti siskontyttärien isä on gambialainen, joten halusin taloon myös heidän hahmonsa:)

Picture%20010.jpgPicture%20014.jpg

Siirrän tähän joulujuttua, kun on väärässä kategoriassa moniaihepostauksessa:)
Nukkekodin kirjakaapin olen ostanut Venetsiasta.  Siellä oli katujen varsilla useampiakin pieniä verstaita ja ymmärsin, että näitä tehtiin siellä käsin, kodin koriste-esineiksi eri kokoisia - pienet kauniit kirjat ja vanhat kirjoituskääröt hyllyillä.  Tämänkin voisi ripustaa seinälle, mutta nukkekotia ajattelin sen ostaessani.  Talossa asuu luultavasti arkeologian tai historian professori - saa nähdä minkälainen tarina talolle kehittyy...
Picture%20021.jpg
Picture%20020.jpg