I put this picture again although my finnish friends has seen it already8] In Finland we say that when this bird comes, summer comes - it has a net in our barn...picture has taken last Sunday. Happy weekend:)Pakko laittaa tämä kuva uudestaan, kun ei ole parempaa tullut otettua sen jälkeen... Käy katsomassa lisää taivaita eri puolilta maailmaa alla olevasta linkistä! Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille:)































Kommentit