Susannelta Kuiskaus tuulesta -blogista lennähti tämä hauska haaste - kerro siitä mitä sinulla ei ole ja selityksiäkin sille - seitsemän puutetta tarttis löytyä:)

Oikeastaan minulla on ihan kaikkea mitä tarvitsen ja vieläpä yllin kyllin, mutta joitakin asioita sitä aina joskus kaipailee ja joskus miettii muuten vaan että mitäs jo minulla olisi...

1. Minulla ei ole kymmentä lasta - en vaan kerennyt kuin viiteen.

2. Minulla ei ole lapsenlasta vaikka ihan hyvin jo voisi omien lasten iän puolesta olla.  Selityksiä sille - olisiko jäänyt sukupuolivalistus huonolle tolalle eivätkä osaa?;)

3. Minulla ei ole lentokonetta - no siksi tietysti, etten tarvitse:)

4. Minulla ei ole permanenttia - laiskuuttani.

5. Minulla ei ole valmista puutarhaa - ehkä onneksi?

6. Minulla ei ole automaatti-imuria - vielä!

7. Minulla ei olekaan kaikkea mitä tahtoisin tai luulen tarvitsevani8)

Mutta talvi on, ainakin hetken vielä...

Sinä blogiystäväni, joka et vielä ole vastannut tähän haasteeseen, mutta kiinnostuit siitä  tartuppa näppäimiin!  Käy kertomassa minulle kun olet vastannut niin minä käyn katsomassa mitä sinulla ei ole:)

Mukaan tulivat jo:

Käsillä tehtyä
Vauhtia ja alamäkeä
Touhua ja tohinaa
Hanen tuulentupa
Inkalandia