Kaikkien huulilla on kysymys miksi, voisiko tiistain tragedialle löytyä jotain selitystä jostain.  Monessa blogissa on otettu asiaan kantaa, minäkin olen kirjoittanut omia ajatuksiani, mutta en ole vielä sivua julkistanut, en tiedä julkistanko koskaan.

Laitan tähän linkkejä minulle tuttuihin blogeihin, joista olen löytänyt yrityksiä vastata kysymykseen: miksi?

ikkunaiines
Villin pihan tarinoita
Metsäpuutarhassa
Pohojalaanen tasa-arvo 24.9. ja 25.9.
Fotomontaasi
Saaran blogi

Nämä ovat blogeja, joissa minä vierailen ja varmasti on paljon muitakin - kerro minulle missä, niin käyn lukemassa.

Syksy värjää maailmaa iloisen väriseksi kaikesta huolimatta - jotenkin siinä on kuitenkin jo luopumista mukana, kai se on se, että tiedämme mihin se johtaa... Minulla on pieniä vaahteranalkuja ja yksi vauva on näin kaunis:)
PhotobucketPhotobucket