Kuusirannan emännyyden karuselli pysähtyi minun kohdalleni ja otankin haasteen vastaan heti, kun se kopsahti lootaan:


Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
       
    *   lapsenhoitaja
    *   ruohonleikkaaja eli kunnan puutarhatyöntekijä
    *   toimistoapulainen
    *   sairaanhoitaja
   
    Neljä paikkaa joissa olen asunut:

    *   Jyväskylä
    *   Karvia
    *   Mänttä
    *   Turku

    Neljä televisio-ohjelmaa joita tykkään katsella:

    *   Teho-osasto
    *   Uutisvuoto
    *   Ajankohtainen kakkonen
    *   Uutiset ja sää

    Neljä paikkaa joissa olen ollut lomalla:
   
    *   Italia
    *   Espanja
    *   Ranska
    *   Norja

    Neljä www- sivua joissa käyn päivittäin:

    *   Blogilistan suosikit
    *   Oma blogi
    *   Sähköposti
    *   Puutarhanet

    Neljä lempiruokaani:

    *   Pizza
    *   Pizza
    *   Pizza
    *   Uunijuurekset ja possun sisäfilepiffit

    Neljä paikkaa joissa olisin mielelläni tällä hetkellä:

    *   tämä on kyllä hyvä paikka, ihan mieluusti olen kotona
    *   Etelä-Italiassa
    *   Islannissa
    *   Rivieralla

Siinähän nuo olivatten - neljä ei oikein tähän ikään enää riitä, jos kaikki pitäisi laittaa, joten oli yritettävä laittaa tärkeimmät.

Laitan pyörimään karusellin ja vahinko kiertää tällä kertaa yllätys yllätys - Sesilelle ja Irenelle.