oli mukava ja rauhallinen päivä.  Naapurista oli isännyyden veljen lapset meillä iltapäivähoidossa ja ihana kumminpoikamme 2 v. leikki ja touhusi ja toimitti niin mukavasti.  Voi, kun olisi pieniä talossa - isot kölvit jo touhuavat omiaan ja tappelevat - ei niistä ole äidille seuraksi;)

Meillä on viherhuoneessa vesivärivarusteet ja kummipoikakin sen jo tietää.  Hän halusi 'liimata' vedellä, josta tiesin, että nyt on vesivärimaalauksen aika.  Noin kymmenen täyteen maalattua arkkia keräilin juuri kasalle kuivumasta - niistä saisi hienon värinäyttelyn aikaan.

Isännyys haastatteli poikaa videolle ja voi kuinka hassun hauskan hykerryttävää on pienen pojan hiukan kaino ärrätön ja ässätön esiintyminen ja pieni naurun kiherrys...

Ulkona oli lämmintä ja hän halusi takatasaanteen laatoille ajamaan mopolla.  Minä olin surkeissani, että ei meillä ole enää pienelle mopoa.  Ei haitannut, hän sanoi: minä olen mopo ja katsoi minua niin, että asiahan oli itsestäänselvä:)

Meidän pojat olivat isänsä kanssa metsänharvennushommissa ja vastustus oli kova lähtemiseen, mutta tyytyväisiä miehiä palaili kotiin urakan jälkeen.  Loppupäivä menikin sitten tietokoneella, meiltä kaikilta...